MASA ITU EMAS, HARGAILAH MASA:

Monday, September 22, 2008

Mess night....


Gambar ni di ambil pada Majlis Makan Malam Rejimental kat Hotel Marriot...Majlis ini adalah bertujuan untuk meraikan Pegawai Muda yang baru ditauliahkan...So, gf aku adalah pegawai muda yg baru ditauliahkan oleh sultan so kene lah gi majlis ni..malahan awek aku juga adalah pengarah majlis nie, dier sgt sibuk pada waktu tu..kesian gila kat dier...tapi aku paham sebab aku pon pernah jadi pengarah majlis, so sampai terlupa org yg kita sayang..makanan dier sedap lah, boleh tahan lah..tapi serve dier kurang menarik sebab pelayan part-time yg buat keje...huhuhu..awek aku masa tu cukup tak puas hati..tapi paham-paham jer lah kan...tapi malam tu aku sungguh gembira sbb dapat teman dier gi majlis tu...penat aku cari baju,tie,and kasut tu semua...at least aku dapat happykan dier waktu tu..huhuhuhu....anyway, best lah majlis tu sbb dihadiri oleh Sultan Selangor sendiri, mmg sprting lah sultan selangor..best sgt....