MASA ITU EMAS, HARGAILAH MASA:

Tuesday, January 26, 2010

melayan.....

salam kepada semua,
jutaan maaf saya hulurkan kepada semua kerana sudah agak lama tidak 'update' blog ini...maklumlah, baru start keje, banyak sesangat kerja yang kene buat....lagi pula, balik pon tak tentu masa, kadang2 lewat sbb banyak kerja kene uruskan...

buat pengetahuan semua, aku dapat mengajar subjek Matematik n PJK... matematik tingkatan 1 dan 4, PJK pulak, tingkatan 1,2,3....semua sekali 25 waktu seminggu....banyak tu....tapi aku terima jer....

walaupon banyak kelas dan meletihkan tapi aku enjoy sesangat...aku layan jer karenah budak2 nie...best layan dierorg nie...yang form 1 macam-macam..yang nakal, aku cubit jer...huhuhuhu...tapi tu pon sbb keje tak siap lah....yang form 4, selalu kene ceramah gan aku...huahuahua....

diluar sana, kepada sesiapa yang ingin menjadi cikgu, silalah...sgt best....

APA-APA PON, GOOD LUCK TO EVERYBODY....